Thursday 13 June 2013

Gambar berjuta


Assalammualaikum


Hai. Just nak meluahkan betapa aku tak faham dengan manusia-manusia facebook lagi-lagi perempuan yang tak habis-habis tayang gambar sendiri.Kadang-kadang takde kene mengena pun!!!

"morning everyone:)"
 - letak gambar besar gila.Jarak kamera dari muka 5 cm.

"walaupun banyak masalah hidup perlu diteruskan kan?"
- letak gamba dengan muke sedih.olololooo.comel leteww.

"korang,harini besday mama saya.happy sangat"
-letak lima gambar sendiri berbagai  gaya di edit jadi satu gambar.

"lenguhnya balik shopping"
-again, gambar sendiri tengah buat muka terkejut.macam biasa jarak kamera dari muka 5 cm.


  Kadang-kadang berdekah je aku tengok.Macam "so, ape kene mengena dengan status???".haha.memang aku remove je orang yang over letak beratus gambar dia sorang.Bukan ape.Menyemak je dekat home fb aku.


  Bukan tak boleh nak masuk gambar.Tapi berpade la khenn.Aku cuma terbayang je.Macamna lah perempuan-perempuan yang sebuk tayang muka dari kepala sampai kaki sambil punyalah ramai komen "cantiknya awak""ish, sejuk tengok muka.kawin nak?"" wah,indahnya ciptaan tuhan" ni one day ada famly then ada anak.Anak dia baca pastu eh,apekene mak aku ni.Biasanya komen-komen macam tadi datang mestilah dari yang berlainan gender kan.Ape kau rasa bila mak korang macamni?


  Okay lah,aku bukannya nak bash golongan ni.Cuma tak setuju je dengan cara dieorang menampilkan diri.Ada banyak lagi cara yang proper untuk korang kenalkan diri.And tak pernah setuju dengan perempuan yang letak gambar berjuta dalam internet.Bukan ape perempuan ni begitu beharga.Bukan untuk ditayang.heee.Buang gambar anda dari laman sosial sebelum terlambat dan disalah guna!!!.Pasal terlambat dan di salah guna nanti jelah cerita.Malas dah nak taip lagi.hahahahah.Peace..








No comments:

Post a Comment