Wednesday 12 June 2013

i'm BACK!!!!!



Assalammualaikum. 


  Hai semua. Now i'm matric leaver. Living alone at home while others are not is kind of boring. Asyik buat rutin harian yang sama je. Sedih tau, sobsob. So, suddenly teringat yang aku sebenarnya ada blog terbengkalai. Kalau dulu aku buat blog ni lepas spm sebab bosan why not tak sambung lepas matrik sebab bosan jugak kan? haha XD.

  Jadi lepas tersedar,teringat,terimbas yang "eh aku ade blog ea???". Terus aku sign in blogger and read back my previous entry rase nak ketawa gila3. Aku bukan nak cakap entry lepas aku tu kelakar ke ape tapi macam eh, ni aku yang tulis??? biar betul *hentak kepala kat dinding*

   I will start blogging again, yeayyyy!!!







p/s:My previous entry was my life back after my spm. Now i already changed a lot. Err at least i felt that i have changed.=,='.. Just don't judge me by my past okay. So, yeah.

No comments:

Post a Comment