Thursday 13 June 2013

Borak kosong


Assalammualaikum.


  Hai korang.Malam tadi aku bersungguh-sungguh brainstorm idea.Nak buat ape sebenarnya.Nak kerja tapi macam tak jadik je.Heish, sabo je mak nok. Dah penat-penat fikir aku cadang nak tulis novel lah.kihkih.Macam berdekah je dengar.Tapi belum cuba belum tahu kan. Nama heroin dah ada.Jalan cerita dah nampak sesikit.Tinggal malas dengan rajin je.

  Cerita pasal malas dengan rajin.Ni pun aku tak berapa faham.Kenapa kalau kat rumah malas gila.Kadang-kadang online 24 jam.Tak produktif betul hidup. sobsob.So, mulai malam tadi jugak aku dah mestikan diri aku buat checklist ape yang perlu buat esok.At least bermakne jugak la aku kat rumah nieh.hehe.


  Tahu tak kat Malaysia ni ade beberapa kategori panas:
  1. panas
  2. panas gila
  3. panas gila babi

  Sebenarnya aku jumpa kat twitter benda ni.Kelakarlah.Apa salah babi berkenaan.Aku tak berkenan betul babi ni disalahkan dalam banyak benda.Lagi-lagi yang suka mencarut guna binatang ni.Kasihan beliau. And alhamdulillah aku pun dah belajar kawal mulut nak mencarut-carut ni.kih3.

  Banyak benda aku nak tulis sebenarnya.Tapi nanti-nantilah.Saje je nak borak kosong.Oh ye.Kejap lagi nak ramadan.Dah habis pose ganti belum???







No comments:

Post a Comment