Friday 10 February 2012

Cerita aku,Yuna,Qi dan destinasi bajet.

Assalmmualaikum,selamat malam.


Terukir di bintang by Yuna :)


Semalam baru aje balik dari jalan-jalan ala destinasi bajet dengan kawan-kawan.Masih sakit kaki jadi tak dapat nak cerita banyak-banyak.Kaki sume terasa nak tertanganggal okay.Tapi kene cerita jugak suatu hari nanti sebab tu entry ole-ole untuk  madideyha.Oh, terpakselah.Kan,kan nampak tak ikhlas tu.huahaha.


So, ape kene mengena Yuna dan Qi dengan aku ni?
Jawapan: Aku cuma nak cakap sebelum Qi pacaran sama Yuna ni aku dah minat die.hehe.Bukan la suka apa cuma suka dan tertanya-tanya macamana Qi boleh ade muka comel walaupun dah 30++ umurnye??peliks3.



Dah tu ape kene mengena dengan destinasi bajet?
Jawapan: Kau tak tahu ke Qi dulu hos rancangan tu.



Jadi apebendenye dengan entry kau ni dengan tu sumer?
Jawapan: Takde ape-ape.Yang jalan-jalan tu aku nak cerita nanti je.Bukan hari ini.Ini entry pening-pening aje.Kah3.Tahniah kalau berjaya membaca dengan rase geram.





Timekasih.



5 comments:

  1. takpaham kenapa msti terwujudnya entry ni . -__-"

    ReplyDelete
  2. tahniah.dah bace dengan gembira.lalalala

    ReplyDelete
  3. aku bace patu terus simpan dlm jiwe . sampai terbawak ke mimpi !

    ReplyDelete
  4. weee.sukakan kau baca.entry ole3 kau nanti lah.nanti sebelum aku pergi jalan2 destinasi bajet yang lain plak.hahaha

    ReplyDelete
  5. ehh ! . takyah aa . aku dah taknak bce entri kau . hahaha ..

    ReplyDelete