Monday 20 February 2012

Mari-mari ke festival layang-layang antarabangsa....tahun depan!

Assalammualaikum, selamat berbahagia dan bergembira.


Lalalalalalalala- mood: senang hati.
Mood ini sangat berharga tau3.Oleh itu aku dan famly pun bersenang hatilah pergi ke pasir gudang sambil bernyanyi riang ria raya pada hari Sabtu lepas, konon-konon nak tengok layang-layang yang menari-nari di angkasaraya....apehal ayat pembuka sangat pelik dan menyampahkan ni.hehe.


Baiklah ceritanya kami semua melihat......credit to google.bukan gamba aku pun.








.....melihat banyak layang-layang yang cantik,comels dan rasa ingin memiliki.Tapi kenapa guna gambar google? Tak reti amik gambar sendiri ker?Ya inilah cerita yang sebenar baru nak bermula.


Kiteorang datang dalam pukul enam petang lah.Dan ape yang kami nampak adelah,jeng3.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


layang-layang rebah di tanah!!

Arghhhh.bencinye!Siap lipat gulung-gulung sebab dah habiss rupanya.Sampai  lima setengah petang je dieorang main layang-layang tu (makcik jual layang-layang bagitahu).Tersedih la juga sekejap tapi lepastu ade banyak gila gerai jual macam-macam terus tersedar dan perasaan ingin bershopping meresap ke dalam jiwa.
Huuu.Perasaan istimewa dalam diri setiap insan yang bergelar perempuan.ceh3.


Jadi kesudahannya adalah berjalan melawat gerai-gerai dengan gaya menteri-menteri melawat rakyat jelata.Sekian, terima kasih rakyat!









Oleh kerana festival ini tamat pada 20.2.2012 maka berdoalah untuk hidup lebih lama supaya dapat pergi tahun depan dan tengok layang-layang sebenar sedang terbang,bukannya dalam lipatan!


No comments:

Post a Comment