Thursday 2 February 2012

Samsung Galaxy S2 kaler pink T.T *nangis*

Assalmmualaikum, selamat petang.


Sesuai dengan semangat mencari handset baru maka aku pun berbelog walking bagi melihat-lihat lagi dan lagi dan lagi.hehe.Pencarian mesti diteruskan bagi memperoleh apa yang dihajati bukan?Tapi ada sesuatu yang mengusik jiwa bila aku terbuka link ini.




ah.comey nye T.T



Khabarnye handset ini akan sampai ke Malaysia sekitar bulan Mac atau April 2012.Tapi sekarang sudahpun dijual di UK dengan harga  £445.97 . Ini bukan casing okay.Ini warna ori die.Kalau sebelum ni model Galaxy S2 hanya berwarna hitam dan putih sekarang ia didatangkan khas dengan kaler pink!! Auuu teruja nyahh:)


Oh,hati meronta mahukan ini pula.Tapi hakikat poket yang kempis ini haruslah aku akui.Jadi boleh tengok sambil nangis.wuwuuwuwuwuw.Malamni wajib mimpi si comel pink di atas.Mimpi pun jadilahh.hahahaa.Okay boleh nangis terharu sekarang T.T






Wewitt.Jutawan bola sepak Malaysia Safee Sali makin murah rezeki sekarang.Tahniah kepada beliau dan apa salahnya berkongsi kegembiraan dengan membelikan aku handphone kaler pink ni.Oh pleasee,,harap-harap dia terbace entry ni.Kah3 berangan je lebeh.


tahniah3 ^-^



No comments:

Post a Comment