Tuesday 31 January 2012

THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY

Assalmmualaikum,selamat petang yang hujan,hehe time hujan kene banyak berdoa kerana berdoa waktu ini merupakan salah satu masa terbaik dan afdal untuk doa dimakbulkan.


Baiklah aku berdoa supaya menang G A ini.hehe.Semogalah..

hadiah best woo.dan tarikh tutup hari ini.cepat3 jum join laju3 macam aku juga :)

Baiklah sementara aku adelah blogger baru jadi aku tag semua yang sedang membaca samada sedar atau di bawah sedar.Kalau dah terlepas tarikh tutup pun mesti tengok-tengok backlink yang aku bagi supaya boleh menyesal sebab tak dapat join hahahahaha.

GA BEST BAMYUYU


ini baru update:
tiba-tiba terbagitahu akak onitsukahana tetang GA ni.
jadi kira-kira saya tag beliau lahh.
harap-harap akak tu sempat join hehe






No comments:

Post a Comment