Tuesday 3 January 2012

Bila dan bila.Ohhh, terasa tua dan jakun.

Assalammualaikum,selamat malam.

Hahaha,bila yang makcik aku dah pangil akak.Maka jelaslah perlu segera membeli SK-II,tetapi membelek harga yang agak tak  belum mampu maka pakai Syurah saje pun okay juge.

oh,silalah observe harganya di pasaraya berdekatan dan budak baru lepas SPM  macam aku hanya boleh memandang, T,T

yang ini pun bolehhh.
Bile nerves mintak kerja sampai tak tanya gaji berape rase macam entah ape-ape.Dapat kerja sambilan pegi interview sendri jalan kaki sorang-sorang terase diri ini sangat macho dan cool.Ehem.Memang susah jadik budak ini har har har.Bolehlahh buat hilang-hilang bosan.

terase cool =,='.yeahh!!!
Mula start esok.Ahh,memang berdoa esok semua budak kecil menjadi baik dan comel-comel saje tanpa banyak songeh.Aku pernah kene tampar dengan budak kecik di tempat aku bakal bekerja sebab aku pun pernah duduk situ dulu.Dulu-dulu la, zaman dinasour.












okay.aku menjadi pembantu taska mulai esok:)



No comments:

Post a Comment