Monday 2 January 2012

Jantung terasa nak pecah!

Assalammualaikum,selamat malam.


Wahh,serius tak sangka esok aku bakal di interview.Arghhhh,pengalaman pertama dalam hidup.Aku kena kuatkan diri sendiri.SEMANGAT!.Dalam hati aku ni bergaul macam-macam perasaan contohnya:

1.Apa yang akan mereka soal?
2.Macamane kalau diorang tanye skill ape yang aku ade.Ape aku nak jawab?
3.Berapalah gaji aku nanti!.haha
4.Apa presepsi diorang bile terlihat aku yang comel ni pergi interview.Pening-pening.
5.Aku nak pakai baju ape esok??

Dan banyak lagilah persoalan.Opkozz lah aku nerves macam gile.Alamatnye tak boleh tidur la aku malam ni!=,='




#Kawan-kawan doakan aku berjaya dapatkan kerja separuh hari, esok pagi interview pukul sembilan.Kalau rajen bolehlah bace Yasin untuk aku sekali.





Korang rase aku kerja ape??hehe^-^

No comments:

Post a Comment