Tuesday 17 January 2012

Dah lama,,

Assalammualaikum,selamat malam.

Memang hari ni aku buat kerja-kerja yang dah lama gilaaaaa aku tak lakukan.
Ohhh,serius rasa tercabar! err,,tercabar la untuk aku.kau aku tak tahu hehe.



#Dah lama aku tak mandikan budak/baby.

#Dah lama aku tak bedakkan,sapu minyak rambut pade budak/baby.

#Dah lama aku tak pakaikan pampers, baju pada budak/baby.

#Dah lama aku tak dukung budak/baby sampai nak tercabut lengan.

#Dah lama aku tak kemas mainan budak/baby sejak adik-adik aku dah besauu gajah ni.

#Dah lama tak bagi budak minum milo dalam botol susu.



Tapiiii bende lagi lame aku tak buat ialah:


#Dah lama aku tak BASUH BERAK budak.Serius lama gila.Kau tahu aku basuh gaya ibu-ibu okay.Semua aku pegang ,arghhhh!!.Bukan guna kaki, jadi sesiape nak meminang aku, bolehla aku letak duit hantaran puluh-puluh ribu!!!kah3.





Ahh,,alah bisa tegal biasa huhu ^-^.

2 comments:

  1. aiceceh ! cik annyss kite dah ready dipinang orang la . ^^,

    ReplyDelete
  2. to la...nth sape nth yg na diping ny..jeles aq. eeeerrrr.. jeles pon ade.. haha... GRRRrrr ..MENGATAL btol budax ni.. haha

    ReplyDelete