Monday 30 January 2012

Pening.Gagal menganalisa pasaran dan ekonomi T.T

Assalammualaikum,selamat petang yang indah sambil minum teh.

Sungguh sedih rasa hati bila pagi tadi skrin handset bertukar gelap-gelita oleh itu tak dapat mesej dan buat miskol rambang kepada sesiapa saja wuwuwu.Mate rase basah sebab mengenang kematian handset,R.I.P.

Okay tu bukan cerita aku,

Walaupun handset aku yang sedia ada adalah pinjaman dia tetap menunjukkan tanda-tanda ajal yang semakin dekat.Handset sebenar sudah lame menghembuskan nafas.Syahdunye rasa.Simpan lagi weh henset lama sebab ade sentimental value yang sentimental.Ahh, terasa macam sakit mental plaks taip mental banyak-banyak hahaha.

Oleh itu aku telah meng-survay handset-handset yang ada di muka bumi ini dengan gigil sebab yang berkenan pun banyak yang mahal.Sungguh tak seswai dengan status bekerja tapi macam tak kerja haihh, geramnye.=,='


google

Baiklah aku nak yang ni, die baru lahir bulan Ogos tahun lepas dengan harga permulaan RM999.Orang pakai handset touch-touch aku pun nak kan haha.Dann pergilah ke kedai-kedai nak tengok-tengok harga sebab aku jangka dah turun la siket harganya.


Yes, padan muka sebab pekerja kedai tersebut menyatakan harga RM989.Cehh,baru turun sepuluh ringgit.Nampak sangat tak pandai nak buat jangkaan ekonomi.Kalau guna duit sendiri maknenye habislah segala simpanan aku nak kahwin nanti.Jadi nak keluar duit sendiri separuh lagi separuh mintak subsidi ibu bapa.Hahahahaha gelak keji dan pening.Pening sebab pening nak keluar duit beli handset.Ade tak orang lain nak bagi subsidi juga?Bolahlah email aku dengan kadar terpaling segera okey.


Masih pening nak beli ke tak? T.T






No comments:

Post a Comment