Sunday 15 January 2012

Berkenal-kenal:)

Assalammualaikum,selamat malam.

Heee,kata orang kalau tak kenal maka tak cinta bukan??
Maka jom lah kita berkenalan dengan.........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
ehem,dengan ini!


hai,nama saya BUAH PELAGA


hai,nama saya BUNGA LAWANG

hai,nama saya BUNGA CENGKIH



hai,nama saya KAYU MANIS


hai,nama saya JINTAN MANIS


hai,nama saya KETUMBAR


Inilah antara rempah ratus yang mampu membuat masakan anda atau mak anda atau mak-mak anda (cehh,,mesti bapak kau kawin banyak ni.dah tahu dah.) menjadi harum semerbak.Dari tingkat dua boleh bau aroma masakan yang boleh la buat anda rase laparrr gile.

Arghhhhhhhhhhhhh!!!! tujuan entry ni aku buat sebab aku taknak ade budak comel sebaya aku ce belajar-belajar merajin pergi dapur,nak masak,tengok resepi and wondering ape jadah la rempah ratus yang kau cakap ni.Memang selalu dengar tapi tak conform yang mane satu,last-last fed up terus blah tanak masak.Lepas tu orang datang merisik sekali punye risik tak tahu masak.Ahh, malangnye terus tak berkenan dan kalau berkenan pun hantaran pun down la sikit.Ciss,sadis kan??

Jadi sila-silalah gadis comel yang hidup di zaman fast food ini jangan bila nak masak jadi macam seseorang tu yang meng-google sebab tak tahu ape name rempah-rempah di dapur tu T.T


3 comments:

  1. wahh ~!
    tibatiba dah jatuh cinta dengan rempah ratus tu .
    auww auww ! <--marimar

    ReplyDelete
  2. wah....selalu pkai rempah serbuk jerks....senang sket....dah la masak pown hujung minggu jerks...

    ReplyDelete
  3. madi:kan,memang betul terjatuh cintekan.XD

    HJ:hujung minggu pun jadilahh.hehe

    ReplyDelete