Friday 20 January 2012

Sakit sendi pinggang.(adakah pinggang juga sejenis sendi??)

Assalammualaikum,selamat malam.


Malam ini tangan aku sungguh tidak mesra mesin jahit.Semua pancaindera rasa tak serasi dengan mesin SINGER tu.Ingatkan nak siapkan purse yang kawan tempah tapi fikir3 aku dah janji dengan sepupu aku nak buatkan die for free dan minggu depan nak ke rumah die so, baik aku dahulukan die kan??


Tapi aku sekarang dah sakit pinggang.Semua kurang menjadi.Kalau dah kurang of cozz la rase tak puas hati.Aku boleh buat lagi bagus so, to my sepupu please accept my game request at Facebook apology and next time la benda tu ade di tanganmu huhuhu.Tak kan aku nak bagi benda yang aku sendiri tak puas hatikan???Sungguh tidak cool dan kalau kauorang di tempat aku tapi teruskan niat menghadiahkan orang sumthing yang worse aku cadangkan kau terjun bangunan hahaha.


Oh,dan di last-last minute baru aku tahu punca masalah.Aku serius tension kerana baru tersedar bahawa telah menggunakan  BENANG RAPUH!! tension tu bertambah sebab aku terase lembab dan sengal.Ya, sama sengal dengan pinggang aku sekarang.=,='

No comments:

Post a Comment