Wednesday 18 January 2012

Salah siapa.

Assalammualaikum,selamat malam.


Adakah aku tersentap hari ini??

Adik lelaki form 3 aku telah dengan yakin berkata "oh, kakak ku yang comel lagi cun serta baik hati aku akan kalahkan kau time PMR nanti.Setakat bahasa arab small the matter lah". (okay, ade sedikit hiperbola dalam dialog di atas bagi tambahan perisa dan MSG hehe)



Bercakap mengenai perasaan??

Kenapa tidak aku doakan yang terbaik untuk engkau??? Kalau boleh orang sekeliling aku,aku nak lihat dieorang berjaya,hepi,kalau tak dalam exam pun berjaya with their on way lah kan.Why not!(cis terspeaking pulaks,emo leteww)




Persolan??

Situasi 1: Adakah aku akan rase down bila dia ditakdirkan dapat 9A untuk PMR???Of coz la bukan sekadar takdir mestilah usaha,tawakal,berdoa etc,etc. Lepastu bertambah lara kalau result exam SPM aku hampas errr,teruk la na cakap pun tak tahu.

Situasi 2: Adakah aku akan berlagak dan tak berape kisah pasal dia sebab result aku hoyehhh,gempak gilalah! (walaupun kedengaran mustahil keh3)

Sittuasi 3: erghh.no idea



Konklusi:

Tak perlu iri hati dengan kejayaan orang.Macamne lah nak maju.Baru orang lain buat lebih sikit mula la dengki hantar black magic jadah.Fitnah macam-macam.Tabur pasir dekat periuk nasik orang arghh ni emo betul tau.Nampak tak sangat tibe-tibe aku teremo.Ape ni?? Ape pun tak boleh hahahahaha.Memang takde kena-mengena tiba-tiba je ni huhu :).



Apa perlu anda buat??

nantilalah aku sambung esok,sekarang ngantokss.jam bilik menunjukkan pukul 4 setengah pagi.jam di henpon pulak tertera pukul satu suku pagi.oh sudah lewat.tapi takdek la lewat sangat.hew hew hew.


***UPDATE***

ohh,owner belog malas nak sambung entry sebabb die sengal.haha.adakah patut tukar tajuk entry ini jadi "entri yang tergantung"?? bolehla anda pikir-pikirkan sambil berasa sengal jugak.kah3.

1 comment: