Wednesday 25 January 2012

Terbukti otak mampu menjadi berkarat-karat!!!

Assalammualaikum,selamat malam.


Ceritanya adik aku mintak ajar math.So, ajar jelah mane yang mampukan?? Matematik form 3 rasenye ada lagi dalam kepala.Matematik dalam bab polygon.Aku paling suke bab ni sebab ade banyak bentuk.Entahlah dalam banyak-banyak math yang ni boleh tersuka hahaha.Mungkin die ade sudut kut.Ape kene-mengena??.


Soalan nombor enam bertanye....okay die ade mulut di buku teks.Die tanye pasal bentuk pentagon.Pentagon kan lima bucu.Aku pun mula melakar.Serius confident and maybe over confident.T.T

for sure this is not a pentagon jangan jadi otak berkarat macam aku =,='



Okay,padan muka sebab adik aku gelak gila-gila.Tak boleh jadi ni.Aku taknak otak aku berkarat makin tebal.And pleaseeeeee...dont be too over confident.Sah makin nyanyuk hahaha.


Ish,,dijauhkanla jadi macamni lagi.Arghh,kene buat sesuatu!





No comments:

Post a Comment