Monday 2 January 2012

Do It Yourself.

Assalammualaikum,selamat petang dan rasenye tak terlambat untuk ucap selamat tahun baru!

Kasihan kan budak ni.Dah la mengangur,tak dapat PLKN pulak tu,cehh,padahal dalam hati time check terpilih ke tak tu punya lah berdoa siap hembus-hembus dengan harapan taknak pergi PLKN haha.=,='.

Selamat menjadi wira dan wirawati negara ye kawan-kawan.Ingatkan nak pergi bustand tadi nak babai-babai korang tapi, bile terkenang takde transport dan takut orang tu pakse masuk jugak bas PLKN tu dan pergi khidmat negara jadi hasrat murni tu aku batalkan je haha alasan.

Jadi banyak la mase terluang yang tidak sepatutnye terhabis sia-sia.So, adelah satu hari kepala aku terlintas buat satu bende ni.Kire DIY lah yer.Padahal rasenye baru satu hari tu je aku buat bende berguna siket haha.Aduh sekali bila siap terase berguna pulak diri sendiri.Ingatkan nak buat banyak lagi tapi material asas dia belum beli hehe.Terpaksalah tangguh juga, alasan lagi!haha.


Ini lah! my first DIY purse.Boleh ambil tempahan tak kalau macamni??haha
Berapa lama entah aku dok ngusung benda ni kehulu kehilir sebab rasa macam cantik sangat haha.Belagak gile dapat siapkan.Oh, patut cepat-cepat istifar sebab takut riak.Riak kan termasuk dalam syirik khafi(kecil).






#Minta anda-anda tolong doakan aku dapat carik keje separuh hari kah3,ade ke??

2 comments:

  1. waaa cantekk ny... sy suke la..nmpk mcho.. haha..sy na taw,~

    ReplyDelete
  2. perempuan nyer lahh:).kalau lelaki pakai mcm plexx.haha

    ReplyDelete